Malin Vestergren

Nu ska jag..
..spela lite wow! Ska köra battleground! Det är gött! Imorgon kommer det massa bilder som jag tog idag inne i Eskilstuna, missa inte dom^^

Jag har världens köp sug! Men det är såklart bara dyra saker jag vill ha.. såklart. Det är jag det. Sparar pengar och köper en dyr sak. Jag köper nästan aldrig många billiga saker.
  1. Canon makro objektiv, 5'000,-
  2. Canon batterihandgrepp, 1'900,-
  3. Röda ridbyxor, 679,- till typ 1000,- tror jag. Finns några olika jag kollat på..
  4. Armband med bett på, 69,-. Det ska jag lätt köpa haha.
Dock så ska jag nog inte köpa batterihandgreppet... Neh, det ska jag inte. Men skulle vilja ha det, om man säger så! :)

Igår kväll kollade jag igenom Hööks-kataloger från sommaren 2008, och när jag kom till 2009 så såg jag en stövel som jag var så galet kär i förr.. Jag ville köpa den då, men det fick jag inte, för den var för dyr. Sen försvann de ur sortementet..:( Men senare dök mina stövlar jag har nu upp.. och dom köpte jag för samma pris som de tidigare stövlarna som jag ville ha!!!


Båda kostar/kostade 1799:-
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress