Malin Vestergren

Musiktips; bl.a. Six Stories Unknown!
Dessa låtar var jag i princip beroende av förr..
Alla länkar går till spotify
Augusti 2010Paramore – Ignorance, OBS!! BARA OM DU HAR BAS --> Ke$ha – Take It Off
December 2010Falling Up – A Guide To Marine Life (dock kopplar jag ihop detta bands album där den låten hör till, med något dåligt... satt och nördade deras låtar under tiden vi läste om förintelsen i grundskolan, så varje gång jag hör låtar från detta band så tänker jag på hur jag läste om hur judarna blev deporterade till förintelseläger och sådana hemskheter... det suger pung att jag förstörde låtarna med det.. för låtarna är så bra!!!), Social Siberia – 17 <-- glad låt!


Six Stories Unknown – We Won't Fall Asleep <-- i Six Stories Unknown spelar min superdupermega coola vän Tim Rytterström! Galet bra band om jag får säga det själv :D Tycker ni ska lyssna lite på deras låtar! Klicka in här å gilla dom http://www.facebook.com/SixStoriesUnknown :D

Om ni är lata och inte orkar klicka på varje enskild låt, så har jag gjort en spellista med alla låtarna.. ser ni vad jag anstränger mig för er! ;) WestergrenPictures.blogg.se BÄSTA låtar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress