Alla länkar går till spotify
Maj 2010: Hollywood Undead – California
Juli 2010: Pendulum – Witchcraft
September 2010: Papa Roach – Hollywood Whore, omg älska --> Aim For The Sunrise – At Least I Live As I Believe, My Chemical Romance – Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na] Såklaaart, alltid MCR <3
Oktober 2010: Backstreet Boys – Incomplete
November 2010: Sick Puppies – Maybe, A Day To Remember – I'm Made Of Wax, Larry, What Are You Made Of?, My Chemical Romance – Bulletproof Heart <3
December 2010: Falling Up – A Guide To Marine Life (dock kopplar jag ihop detta bands album där den låten hör till, med något dåligt... satt och nördade deras låtar under tiden vi läste om förintelsen i grundskolan, så varje gång jag hör låtar från detta band så tänker jag på hur jag läste om hur judarna blev deporterade till förintelseläger och sådana hemskheter... det suger pung att jag förstörde låtarna med det.. för låtarna är så bra!!!), Social Siberia – 17 <-- glad låt!
Andra bra låtar: Social Siberia – Hit Reset, Panic! At the Disco – The Ballad Of Mona Lisa, Thousand Foot Krutch – New Drug <-- älskar den. Silverstein – A Great Fire <3
Six Stories Unknown – We Won't Fall Asleep <-- i Six Stories Unknown spelar min superdupermega coola vän Tim Rytterström! Galet bra band om jag får säga det själv :D Tycker ni ska lyssna lite på deras låtar! Klicka in här å gilla dom http://www.facebook.com/SixStoriesUnknown :D
Om ni är lata och inte orkar klicka på varje enskild låt, så har jag gjort en spellista med alla låtarna.. ser ni vad jag anstränger mig för er! ;) WestergrenPictures.blogg.se BÄSTA låtar
0